NEUROEDUKACINĖS PRATYBOS „MINDFULNESS ORGANIZACIJOSE“

NEUROEDUKACINĖS PRATYBOS „MINDFULNESS ORGANIZACIJOSE“

Harvardo bei Stanfordo universitetų atlikti tyrimai rodo, kad Dėmesingo įsisąmoninimo (angl. Mindfulness) praktikos ženkliai sustiprina tokius įgūdžius kaip dėmesys, atmintis, emocinis intelektas, didina kūrybiškumą ir padeda kurti tvarius santykius. Moksliniai tyrimais įrodyta, kad dėmesingo įsisąmoninimo praktikos padeda sumažinti nerimą taip sustiprindami atsparumą stresui.

 

KAM SKIRTI MOKYMAI?

Skirta vadovams, norintiems sustiprinti:

  • Emocinio intelekto kompetenciją,
  • Dėmesingumą, koncentraciją bei efektyvumą,
  • Padidinti kūrybingumą.

 

KODĖL VERTA?
  • Išmoksite įveikti stresą naudojant naujausius, neuromokslu grįstus būdus ir metodus,
  • Išmoksite efektyvios lyderystės stiliaus,
  • Sukursite geresnius vadovo-darbuotojo santykius,
  • Stipresnė, sveikesnė komandos dinamika,
  • Sumažinsite skubotų, kenkiančių verslui sprendimų kiekį,
  • Išmoksite sveikiau ir produktyviau spręsti konfliktines situacijas,
  • Sukursite pozityvesnę darbo aplinką.

 

KĄ DUODA MINDFULNESS MOKYMAI VERSLUI:
  • Atveria inovatyvumo ir kūrybiškumo resursą žmonėse,
  • Atskliedžia ir augina talentus,
  • Sustiprina dėmesio koncentravimą į pasirinktą užduotį ar veiksmą,
  • Gerina atmintį,
  • Plečia efektyvių sprendimų priėmimo galimybes,
  • Didina atsparumą stresui, įtampai ir neigiamiems aplinkos veiksniams,
  • Mažina nerimą, panikos ir baimės jausmus susidūrus su iššūkiais stresinėse situacijose,
  • Stiprina gebėti naviguoti savo emocijas,
  • Skatina platų mąstymą, t.y. įvairiu kampu, o tai ženkliai gerina problemų sprendimo efektyvumą,
  • Gerina nuotaiką ir kuria bendrystės, atjautos jausmus,
  • Padeda kurti ir palaikyti tvarius, pasitikėjimu bei bendryste paremtus santykius,
  • Gerina smegenų sveikatą.

 

KAIP TAI VYKSTA?

Šių mokymų metu  atliekami pratimai ir praktikos suformuoja labai svarbius savireguliacijos, energijos valdymo įgūdžius ir leidžia tapti savo emocijų, pasirinkimų bei poelgių šeimininku. Seminaro metu  dalyviai  instruktuojami ir praktikuoja  dėmesingo įsisąmoninimo (angl. Мindfulness) technikas, kurios, padeda išvengti nuotaikos svyravimų, valdyti nerimą ir įveikti stresą bei kurti santykį su savimi bei aplinkiniais paremtą atjauta ir geranoriškumu.

 

Svarbu: Siūloma optimali trukmė įgūdžiams išsiugdyti  – 8 užsiėmimai po 3 val. kartą per savaitę.

Lektoriai:

Post a Comment